Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2013 22:46 - Ти в моя пъзел
Автор: fairytail Категория: Тя и той   
Прочетен: 4172 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 22.06.2013 22:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Предопределено ни е да се срещнем.
Аз и ти.
В този живот.
Предопределено е и кога да се случи.
Но предопределено ли е да се разпознаем като важни елементи от пъзела на другия?
Ако всеки влиза в живота ни с послание, значи аз съм донякъде чужд на собственото си съществуване човек, защото не съм прозрял ролята на купища хора, минали през мен. Ако и те не са видели смисъла на моето присъствие в своя живот, нашата среща се обезценява, нали?!
В някои моменти се замислям за времето, прекарано с определен човек, превъртам лентата няколко пъти и достигам до истината за ролята му (там и тогава). Понякога това се случва години след срещата ми с него. И чувствам едновременно безсилие (заради забавянето) и удовлетворение (от намереното съкровище).
Нека човешкият живот е туристическа обиколка с автобус. Продължителността на тура е кратка => изисква непрекъсато оглеждане наляво и надясно, вглеждане в отделните забележителности, оценяване на достойнствата им, обогатяване с впечатления, идеи, вдъхновение от тях. Някои от атракциите те грабват веднага. На момента се убеждаваш, че ще са от най-добрите попадения в цялото пътуване. За други се сещаш известно време след като си ги подминал и чак тогава наистина ги забелязваш. И в края на краищата се убеждаваш, че всичко видяно е от значение, че тур обиколката няма да е достатъчно удовлетворяваща, ако пропуснеш някоя от точките в маршрута. Защото всички те имат своя принос  за цялостната полза от обикаляне изобщо.
Така че Ти си важен елемент от моя пъзел. Обещавам да намеря точното ти място.
Дори и да ми отнеме малко време.





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fairytail
Категория: Тя и той
Прочетен: 21617
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031